Notice: WP_Block_Type_Registry::register ble kalt feil. Navn på blokktyper må inneholde et navneromprefiks. Eksempel: min-utvidelse/min-egendefinerte-blokk-type Vennligst se Feilsøking i WordPress for mer informasjon. (Denne meldingen ble lagt i versjon 5.0.0.) in /customers/1/a/3/minmatgaleverden.no/httpd.www/wp-includes/functions.php on line 5315 Den irriterende venninnen som MÅ ha bekreftelse! | MinMatgaleVerden

Den irriterende venninnen som MÅ ha bekreftelse!

God morgen.

Jeg frekventerte altså et nytt kjøpesenter her forrige helg.

Dro på «jentetur» til Sartor senter,
langt ut mot Sotra.

Og det var artig det,
nytt senter,
ganske like butikker,
men likevel, noen forskjellige var det.

Jeg handlet både på OBS! Vita og Kitch´n.

Dagen etter plinget det inn i e-postkassen min.

Pling, pling, pling….
«Hvordan var handelen hos Kitch´n Sartor? «
«Vær så snill å svar på kundeundersøkelse fra OBS! Sartor»
«Gi tilbakemelding fra ditt kjøp hos Vita Sartor»

I alle dager!
Er det SÅ stor stas for Sartor senter å få pent besøk fra Åsane?
kjersti-stol

For Åsane er Bergens navle liksom??

Eller er vi nå så beryktet for våre tre kjøpesenter,
at vi er blitt eksperter??

Det blir litt som den venninnen som hele tiden må ha bekreftelse.

«Kan jeg gå med denne?»
«Burde jeg klippe meg kort?»
«Hvilken bukse passer best på meg?»
«Tror du jeg vil se tykk ut i denne?»

Stol på deg selv da Sartor senter!

Jeg ORKER ikke å si hva jeg synes om alle mine kjøp!

Hvis dere er så avhengig av tilbakemelding.
så gjør som de har gjort på en elektrisk butikk.

Sett opp en dings man kan trykke på når man går.

«Var du fornøyd med servicen du fikk?»

Og fem knapper med rangering fra svært fornøyd til svært lite fornøyd.

DA skal du få tilbakemelding. Hver gang!
Jeg klasker så gjerne fingen min på den når jeg går.

Men jeg ORKER ikke sitte her og skrive avhandlinger om hver butikk jeg besøker.
Jeg har jo mer enn nok med å skrive min mening
her på bloggen jeg 🙂

#kundeundersøkelse

8 hendelser på “Den irriterende venninnen som MÅ ha bekreftelse!”

  1. He-he, stakkar usikre Sartor 😀 Får Kjendis-besøk og greier, og går helt av skaftet.. sikker på at det var kun dere fra Åsane som fikk sånn evaluerings-spørsmål, på mail. De andre som bor der får sikkert bare et spørsmål i døra i det de forsvinner: Jasså Karl…kjøpt nesedråper i dag også ja…Slitan med helsa… 😀 Ha en fin dag 🙂 Jeg skap på apoteket oppi her, hvor ingen spør om noe som helst 😀 Klemmer <3

  2. Jeg har fått det flere ganger her i byen også, spesielt på mega. Enig med deg i at man ikke kan bruke tid på hvert kjøp man gjør, det er kun irriterende. Men de kunne gjerne ha sent en epost med at gi tilbakemelding om du ikke er fornøyd :-)))) For noen ganger er skikkelig irritert når jeg kommer hjem. he he ikke helt enkelt. Men slike smilefjes er nok tingen om det ikke noe som er helt på tryne da.

  3. Ha-ha! Ja, jeg er så enig….men vi behøver jo ikke svare. Jeg liker også sånne dingser som man trykker på når man går ut av butikken. Det tar 0,5 sekunder, liksom……… 😉

Legg igjen en kommentar til Kjersti Avslutt svar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.